torsdag 24 september 2009

Nu börjar de likna nått =)

Ja nu ser man faktist att det har hänt lite på bilen, fick upp hela kylarpaketet och frontkorg o balk.

Växellådsoljan fick jag också fyllt på. Den enda oljan som kan ha runnit ut ur "systemet" är ju den olja som fanns i kylaren samt slangarna. Så det jag gjorde var att jag fyllde upp kylaren. Sen tog jag de gamla slangarna och fyllde upp dom med vatten för att se hur mycket dom rymde, vilket var ca 2dl. Då fyllde jag helt enkelt på med 2dl i slangarna. Passade på att fylla styrservon med Pennzoil ATF olja som jag fått 3 liter av från en kille jag köpte delar av.

Har nu beställt sidospeglar och grill. Har en del slipning av front och huv o göra, ska försöka få gjort det mesta nu under helgen tänkte ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar